Ga naar de inhoud
logo
Direct naar
  • English
  • Contact
  • Sitemap
Helpdesk Water
Menu
  • Home
  • Actueel
  • Onderwerpen
  • Organisatie
  • Waterbegrippen
  • Stel een vraag
  1. Home ›
  2. Onderwerpen ›
  3. Waterveiligheid ›
  4. Primaire waterkeringen ›
  5. Beoordelen ›
  6. Vraag en antwoord ›
  7. Beoordelingsproces

Beoordelingsproces

pagina 1pagina 2volgende pagina
  • Indien er geen perspectief gezien wordt in het uitvoeren van een gedetaileerde beoordeling?7 september 2017
  • Is een toets op komberging voor dijken ook onderdeel van het WBI?12 september 2017
  • Met welke faalkans correspondeert het begrip 'verwaarloosbaar klein'?12 september 2017
  • Hoe moeten we omgaan met het beoordelen op ondergrens en/of signaleringswaarde?12 september 2017
  • Wat is de staat van het beheerdersoordeel binnen het WBI2017?14 september 2017
  • Hoe omgaan met referentielijn?14 september 2017
  • Moeten havendammen meegenomen worden in de beoordeling van de waterkering?22 november 2017
  • Hoe dient binnen het WBI2017 omgegaan te worden met recent opgeleverde projecten?22 november 2017
  • Hoe dienen we om te gaan met hoge gronden in de beoordeling?20 december 2017
  • Hoe kan de beheerder gebruik maken van de resultaten van VNK voor deze trajecten binnen het WBI?22 februari 2018
pagina 1pagina 2volgende pagina
Delen
  • RSS
  • Delen op Facebook
  • Delen op LinkedIn
  • Delen op Twitter



Navigatie
  • Beoordelen
    • Beoordelingsronde 2017 - 2023
    • Beoordelingsinstrumentarium (WBI2017)
    • Documenten WBI
    • Ondersteuning WBI
    • Vraag en antwoord
      • Beoordelingsproces
      • Datamanagement
      • Documentatie WBI
      • Hydraulische Randvoorwaarden
      • Software WBI
      • Assemblage
    • Nieuwsbrieven
    • Agenda
    • Verslagen landelijke beoordelingsdagen
    • Programma BOI 2020 - 2023
    • Ontwikkelingen in BOI

footer-afzender

Over Helpdesk Water

De Helpdesk Water is gehuisvest bij de Rijkswaterstaat Water, Verkeer en Leefomgeving (RWS WVL). De helpdesk richt zich op het ontsluiten van kennis die aanwezig is binnen de werkvelden waterbeleid en waterbeheer in de breedste zin.

Hierbij wordt intensief samengewerkt met diverse organisatieonderdelen zowel binnen Rijkswaterstaat als daar buiten. Op deze manier kan de helpdesk uw vragen snel en efficiënt beantwoorden, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van de beschikbare kennis.

Direct naar

  • Contact
  • English
  • Overzicht besloten delen
  • Waterbegrippen
  • Archief

Over deze site

  • Proclaimer
  • Colofon
  • Privacy statement
  • Toegankelijkheid
Naar boven