Ga naar de inhoud
logo
Direct naar
  • English
  • Contact
  • Sitemap
Helpdesk Water
Menu
  • Home
  • Actueel
  • Onderwerpen
  • Organisatie
  • Waterbegrippen
  • Stel een vraag
  1. Home ›
  2. Onderwerpen ›
  3. Waterveiligheid ›
  4. Primaire waterkeringen ›
  5. Beoordelen ›
  6. FAQ WBI ›
  7. SOS

SOS

  • Kan WBI SOS direct worden gebruikt zodat het maken van lokale SOS niet nodig is?23 januari 2018
  • Wordt voor alle primaire waterkeringen een WBI-SOS gemaakt?23 januari 2018
  • Op basis waarvan wordt WBI-SOS gemaakt?23 januari 2018
  • Hoe sluit WBI-SOS aan op de BRO?23 januari 2018
  • Hoe kan SOS gebruikt worden?23 januari 2018
  • Is WBI-SOS eenmalige exercitie?23 januari 2018
  • Is het mogelijk om voorafgaand aan de beoordeling een inschatting te maken van benodigde grondgegevens?23 januari 2018
Delen
  • RSS
  • Delen op Facebook
  • Delen op LinkedIn
  • Delen op Twitter



Navigatie
  • Beoordelen
    • Beoordelingsronde 2017 - 2023
    • Beoordelingsinstrumentarium (WBI2017)
    • Documenten WBI
    • Ondersteuning WBI
    • Vraag en antwoord
    • Nieuwsbrieven
    • Agenda
    • Verslagen landelijke beoordelingsdagen
    • Programma BOI 2020 - 2023
    • Ontwikkelingen in BOI

footer-afzender

Over Helpdesk Water

De Helpdesk Water is gehuisvest bij de Rijkswaterstaat Water, Verkeer en Leefomgeving (RWS WVL). De helpdesk richt zich op het ontsluiten van kennis die aanwezig is binnen de werkvelden waterbeleid en waterbeheer in de breedste zin.

Hierbij wordt intensief samengewerkt met diverse organisatieonderdelen zowel binnen Rijkswaterstaat als daar buiten. Op deze manier kan de helpdesk uw vragen snel en efficiënt beantwoorden, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van de beschikbare kennis.

Direct naar

  • Contact
  • English
  • Overzicht besloten delen
  • Waterbegrippen
  • Archief

Over deze site

  • Proclaimer
  • Colofon
  • Privacy statement
  • Toegankelijkheid
Naar boven