Ga naar de inhoud
logo
Direct naar
  • English
  • Contact
  • Sitemap
Helpdesk Water
Menu
  • Home
  • Actueel
  • Onderwerpen
  • Organisatie
  • Waterbegrippen
  • Stel een vraag
  1. Home ›
  2. Onderwerpen ›
  3. Waterveiligheid ›
  4. Primaire waterkeringen ›
  5. Beoordelen ›
  6. FAQ WBI ›
  7. Datamanagement

Datamanagement

  • Welke producten zijn er op gebied van datamanagement?23 januari 2018
  • Welke gevolgen heeft herleidbaarheid voor datamanagement?23 januari 2018
  • Welke data kan ik gebruiken voor het WBI2017?23 januari 2018
  • Op welke manier is in de ontwikkeling van WBI2017 rekening gehouden met de Aquo-standaard?23 januari 2018
Delen
  • RSS
  • Delen op Facebook
  • Delen op LinkedIn
  • Delen op Twitter



Navigatie
  • Beoordelen
    • Beoordelingsronde 2017 - 2023
    • Beoordelingsinstrumentarium (WBI2017)
    • Documenten WBI
    • Ondersteuning WBI
    • Vraag en antwoord
    • Nieuwsbrieven
    • Agenda
    • Verslagen landelijke beoordelingsdagen
    • Programma BOI 2020 - 2023
    • Ontwikkelingen in BOI

footer-afzender

Over Helpdesk Water

De Helpdesk Water is gehuisvest bij de Rijkswaterstaat Water, Verkeer en Leefomgeving (RWS WVL). De helpdesk richt zich op het ontsluiten van kennis die aanwezig is binnen de werkvelden waterbeleid en waterbeheer in de breedste zin.

Hierbij wordt intensief samengewerkt met diverse organisatieonderdelen zowel binnen Rijkswaterstaat als daar buiten. Op deze manier kan de helpdesk uw vragen snel en efficiënt beantwoorden, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van de beschikbare kennis.

Direct naar

  • Contact
  • English
  • Overzicht besloten delen
  • Waterbegrippen
  • Archief

Over deze site

  • Proclaimer
  • Colofon
  • Privacy statement
  • Toegankelijkheid
Naar boven