Ga naar de inhoud
logo
Direct naar
  • English
  • Contact
  • Sitemap
Helpdesk Water
Menu
  • Home
  • Actueel
  • Onderwerpen
  • Organisatie
  • Waterbegrippen
  • Stel een vraag
  1. Home ›
  2. Onderwerpen ›
  3. Waterveiligheid ›
  4. Primaire waterkeringen ›
  5. Beoordelen ›
  6. FAQ WBI ›
  7. Beoordeling primaire keringen 2017-2023

Beoordeling primaire keringen 2017-2023

  • Wat wordt precies bedoeld met ‘Beoordelingsinstrumentarium’?17 augustus 2017
  • Is al bekend hoe het beoordelingsinstrumentarium eruit gaat zien?17 augustus 2017
  • Welke informatiestromen zijn er?17 augustus 2017
  • Kan ik in 2019 pas beginnen met beoordelen?17 augustus 2017
  • Wordt WBI software aangepast naar nieuwe Windows versie?17 augustus 2017
Delen
  • RSS
  • Delen op Facebook
  • Delen op LinkedIn
  • Delen op Twitter



Navigatie
  • Beoordelen
    • Beoordelingsronde 2017 - 2023
    • Beoordelingsinstrumentarium (WBI2017)
    • Documenten WBI
    • Ondersteuning WBI
    • Vraag en antwoord
    • Nieuwsbrieven
    • Agenda
    • Verslagen landelijke beoordelingsdagen
    • Programma BOI 2020 - 2023
    • Ontwikkelingen in BOI

footer-afzender

Over Helpdesk Water

De Helpdesk Water is gehuisvest bij de Rijkswaterstaat Water, Verkeer en Leefomgeving (RWS WVL). De helpdesk richt zich op het ontsluiten van kennis die aanwezig is binnen de werkvelden waterbeleid en waterbeheer in de breedste zin.

Hierbij wordt intensief samengewerkt met diverse organisatieonderdelen zowel binnen Rijkswaterstaat als daar buiten. Op deze manier kan de helpdesk uw vragen snel en efficiënt beantwoorden, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van de beschikbare kennis.

Direct naar

  • Contact
  • English
  • Overzicht besloten delen
  • Waterbegrippen
  • Archief

Over deze site

  • Proclaimer
  • Colofon
  • Privacy statement
  • Toegankelijkheid
Naar boven